top of page

פוסט (עידוד) לסיכום שנה

בואו נודה בזה- שנה לא קלה עברה עלינו ורובינו ממש שמחים להגיד לה ביי ביי ולקוות ששנה הבאה תראה לפחות קצת יותר טוב. לי באופן אישי הייתה שנ

דיאנה חן סטודיו למיתוג

ה מטורפת שבה ילדתי, יצאתי לחופשת לידה, עברתי איזור מגורים, חזרתי לעסק כדי להקימו לתחייה אחרי חופשת לידה ארוכה וכואבת... ואז קורונה עם כל ההשלכות שלה. ובסופו של דבר (להפתעתי) סגירה של שנה מוצלחת במיוחד שבו הסטודיו שלי רק התרחב.

במהלך השנה כמו כל עצמאית ניהלתי מסע ומתן פנימי עם עצמי ושאלתי את עצמי למה אני צריכה את כל השיט זה? מי צריך אל כל הטלטלה הנפשית ? אולי פשוט אחזור להיות שכירה עם תלוש קבוע- בלי דרמות שכרוכות בניהול עסק עצמאי. ואז בפעם המאה, הבנתי שוב ושוב שאין שום דבר אחר שאני רוצה או יכולה לעשות ופשוט אין דרך חזרה. הסטודיו שלי זה אני וכבר מאוחר מידי להיפרד.

אז כדי להרים לעצמי ולכן את המצב רוח לקראת סיכום השנה ריכזתי עבורכן את כל הדברים הטובים והנקודות אור שיש בניהול של עסק עצמאי .

1. אני יכולה לעשות בדיוק את מה שאני אוהבת. אני קמה כל בוקר לעשייה שממלאה אותי עד אין קץ. יתרה מזאת העסק הוא מרחב שמאפשר לי לדייק את עצמי -לבחור ולכוון לפרויקטים וללקוחות שמתאימים לי במיוחד. וזאת פשוט ברכה עצומה שצריך להודות עליה כל יום -לעשות את מה שאוהבים באמת .


2. כמות הכלים והמיומנויות שאני רוכשת בתור עצמאית היא עצומה. בתור שכירה הייתי בורג קטן במערכת. תמיד היה לי את התפקיד שלי שאותו למדתי בפרק זמן מסוים ומשם זאת הייתה רק שגרה שבה הכל חזר על עצמו. בתור עצמאית למדתי שאני צריכה לדעת הכל. מעבר למיומנויות וכלים מקצועיים שרכשתי תוך כדי עשייה, למדתי ואני עוד לומדת, המון על ניהול עסק : ניהול לקוחות, שיווק העסק, חשבונות, ניהול עובדים, תמחור, חוקים והדבר הכי חשוב שלמדתי זה איך ללמוד. ההרגשה הזאת שאני כל הזמן לומדת ומתפתחת אדירה ומספקת מאוד .



3. העבודה שלי בתור עצמאית הפגישה אותי עם א/נשים מיוחדים ואופטימיים במיוחד (שכנראה שלא הייתי פוגשת בשום דרך אחרת): בעלי ובעלות עסקים כמוני: כאלו שיוזמים , עושים, יוצרים ולוקחים את גורלם בידיים. אנשים שחיים לא ליד, לא בערך אלא בדיוק. וזה מהווה השראה גדולה מאוד בשבילי וכל פעם מניע אותי להמשיך בעשייה שלי.


4. כל יום בתור בעלת עסק עצמאי הוא הרפתקה חדשה. ולפעמים אני עייפה מהרפתקאות, אבל לרוב הידיעה שכל מה שאני אשיג ואעשה תלויה בי ולא באף גורם אחר, ממלאה אותי מאוד וגורמת לי לנוע קדימה להעז לעשות ולנסות. וכשזה מצליח אין סיפוק יותר גדול מזה.


5. העסק הזה מלמד אותי להיות יותר רכה וסלחנית כלפי עצמי: כן אני עושה טעויות, כן לפעמים אני עקשנית במקומות שצריך לוותר. אבל איפה שיש כישלונות אני מזכירה לעצמי שלפחות אני מנסה. ואני מתרסקת מאות פעמים ומצליחה מאות פעמים. ולא נותנת לא להצלחות ולא לכישלונות לעלות לי לראש יותר מידי ופשוט ממשיכה קדימה.


בטוח יש עוד המון נקודות אור שלא חשבתי עליהן ואשמח אם תכתבו לי בתגובות.



אז תודה על מה שיש -ויש הרבה! ובעיקר תודה ל-2020 שעומדת להסתיים.

2021 הנה אני באה!!!

60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page