top of page

5 עצות זהב לעסק מתחיל

פותחים עסק חדש? קודם כל מזל טוב 😊

בפוסט הבא החלטתי לרכז את כל העצות זהב לעסק מתחיל (שהייתי שמחה שמישהו יחלוק איתי כשרק התחלתי)

1. תשוקה למה שאתם עושים

ההמלצה שלי זה לפתוח עסק בתחום שבוער בכם ויש לכם תשוקה אמיתי אליו. לחשוב באופן עסקי נטו "של מה כדאי ומה הולך" לא בדיוק מבטיח לכם הצלחה לאורך זמן כי טרנדים עסקיים באים והולכים אבל יזמות ממקום אמיתי ועמוק של תשוקה תוביל אותכם רחוק. ניהול עסק הוא דבר סזיפי ומורכב ואני כבר מזמן הייתי עוזבת הכל והולכת להיות שכירה אם לא הייתי לי תשוקה אמיתית למה שאני עושה . התשוקה הזו היא שגורמת לי לקדם את העסק והעשייה שלי כנגד כל הסיכויים לאורך זמן. וגם הלקוחות שלכם ירגישו וידבקו בה. אז אם יש לכם תשוקה לעשייה שלכם, כבר הצלחתם!


2. תבנו לעצמכם תוכנית עבודה ותוכנית שיווק.

אל תפחדו, אל תחשבו שאתם רק בהתחלה ולא צריכים את זה . תעזו לדמיין ולחלום איפה אתם רוצים להיות עוד שנה- תחלמו בגדול. ואז תכתבו לכם תוכנית שיווקית או במילים פשוטות איזה צעדים שיווקיים אתם הולכים לעשות כדי להגיע ליעדים שהצבתם לעצמכם. הרבה בעלי עסקים פוחדים מהדבר הזה שנקרא שיווק ומעדיפים לא להתמודד איתו כלל. אבל השיווק הוא החמצן של העסק שלכם והוא זה שיקבע אם העסק שלכם יתפתח וישרוד או יגווע. אז תבנו לכם תוכנית שיווקית. בטוח תעשו טעויות ותצברו ניסיון שיעזור לכם כל הזמן ללמוד ולהשתפר. העיקר להעז כי בלי זה לא תתקדמו לשום מקום.


ועוד דבר בהקשר הזה: שיטת "פה לאוזן" היא לא שיטה! אתם יכולים לשבת לחכות באופן פאסיבי שיגיעו עליכם לקוחות מהמלצות של חבר או מאיזה פוסט שהעליתם בפייסבוק הפרטי או שאתם יכולים לקחת יוזמה, לפתח תודעה של שפע ולהתחיל לפעול כדי להביא לקוחות והכנסות לעסק שלכם. אז באיזה צד אתם מעדיפים להיות?


3. תעבדו על המערכת היחסים עם עצמכם

ניהול העסק הוא לא פשוט והוא מורכב מהרבה כישלונות והצלחות והמוווון עבודה. והוא מפגיש אותנו עם עצמינו -עם הצדדים החזקים והמוערים שלנו וגם עם החולשות. המפתח להצלחה והתקדמות טמון בעיני בניהול מערכת יחסים תקינה עם עצמינו. תהיו סלחניים וטובים עם עצמכם. תזכרו שרק מי שלא עושה אף פעם לא טועה- תדעו לקום לנער את האבק כשצריך ולהמשיך הלאה בראש מורם.



כבעלי עסקים אנו נדרשים להבין בהמון תחומים חוץ מלהיות מקצועיים בתחומינו: ניהול כספים, שיווק , ניהול עובדים ועוד המווון. אף אחד לא נולד עם ידע בכל כך הרבה תחומים אז אני מציעה פשוט לא לפחד מהלמידה , להיות פתוחים וללמוד. קחו קורסים בתשלום, תלמדו לבד דרך יוטיוב, תנסו ותטעו . זה לא משנה – העיקר שתלמדו.


5. מיתוג ואתר זה חשוב!

הגישה שלי היא שכדי להיות גדולים אתם צריכים להתנהג כמו גדולים כבר מהתחלה! אז תבנו לעצמכם מיתוג מנצח ומבדל שבעזרתו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ידעו להכיר אותכם, לזהות אותכם ואז גם להעדיף אתכם ולאהוב אתכם. האתר גם הוא יהווה כרטיס ביקור ומדד לרצינות של העסק ויהווה פלטפורמה שיווקית נהדרת עבור העסק שלכם. התנהלות בלי מיתוג ואתר היא סוג של חוסר רצינות וזלזול עצמי - איך אתם רוצים שאחרים ייקחו אותכם ברצינות אם אתם לא עושים זאת בעצמכם?


והעצה הכי חשובה שלי היא תעזו, תנסו ותחלמו – מקסימום תצליחו!!!


123 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page